Google
 
Sign up for PayPal and start accepting credit card payments instantly.

Monday, April 6, 2009

Majalah G3 memang Gempak



semenjak dua menjak ni, aku mula terpikat dan tak sabar menunggu setiap keluaran majalah kartun G3 keluaran karangkraf. actually, ini buku kedua keluaran G3 aku beli sejak perkenalan pertama dan belian sulung aku pada hari pesta buku karangkraf bukan march lepas.

dari membeli kerana diminta oleh anak pompuan aku yg berusia 2 thn lebih, kini aku pulak yg gilakan buku G3 ni. lebih aku suka ialah karya2 gayour yang memang aku suka sejak zaman dia kat gelihati dan ujang lagi.

tak rugilah beli majalah G3 ni.





IZZI ADVERTIZING------------------------------------------


3 comments:

joegrimjow said...

best lagi dragion ball

izman said...

joegrimjow,
itu sudah pasti. ko follow dragon ball gak ke? boleh geng ni..

Unknown said...

"Dan orang-orang yang beriman dan berhijrah serta berjihad pada jalan Allah (untuk membela Islam) dan orang-orang (Ansar) yang memberi tempat kediaman dan pertolongan (kepada orang-orang Islam yang berhijrah itu), merekalah orang-orang yang beriman dengan sebenar-benarnya. Mereka beroleh keampunan dan limpah kurnia yang mulia." (Al-Anfaal 8:74)

Salam ziarah dari saya,,blog yang menarik ,jemput muzakarah di blog saya....dan jadikan blog saya sebagai rakan anda..tq